Мета:
розширити уявлення дітей про світ професій; формувати позитивну оцінку людей з
активною життєвою позицією, виховувати негативне ставлення до пасивності,
кар'єризму, споживчому відношенню до життя; спонукати дітей до самостійного і
відповідального вибору професії, до активної позиції на ринку праці, визначення
цілей і пріоритетів в житті, до самопізнання, саморозвитку.
В ході години було проведено вивчення схильностей до певного виду професійної діяльності за допомогою диференційно -діагностичного опитувальника Є. Клімова (ДДО). В дослідженні взяли участь 12 респондентів. Підрахувавши плюси і мінуси по кожному стовпчику можна зробити висновок, що 17% учнів мають високий рівень переваги (певного) одного типу професії , 33% опитаних учнів середній рівень та 50% учнів – низький рівень, це є ознакою того, що професійний інтерес ще не сформований.
Немає коментарів:
Дописати коментар